کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316309 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آنچه گوگل درباره اندروید نگفت


بر اساس اخبار منتشر شده از رویترز شرکت گوگل در سال 2010 از آندورید رقمی حدود صد میلیون دلار ضرر کرده است.

به گزارش سافت گذر ؛ گوگل به احتمال زیاد نمی‌خواهد از میزان پولی که با آندروید - سیستم عامل موبایل - از دست داده صحبت کند. شرکت گوگل در سراسر سال 2010 ضررهای مالی زیادی را از با این سیستم عامل دیده است.

این مطلب اولین باری است که این مطلب درباره آندروید گوگل، توسط مقاله نویس رویترز، "اوراکل لویس" افشا می‌شود.

لویس گوگل را متهم به تخلف از قانون ثبت اختراع و همچنین علائم تجاری‌ای مانند جاوا می‌داند.

لویس می‌گوید که مهم نیست که گوگل چه میزان با آندروید موفقیت مالی داشته یا نداشته است، آنچه مهم به نظر می‌رسد عدم صداقت این شرکت در بیان میزان موفقیت و صدمه از این سیتم عامل است. شاید هیئت مدیره درخواست گزارش اشتباه کرده باشد.

حالا باید دید که گوگل با این گزارش اشتباه چه میزان و در کجا سود کرده است.

در حالی که رقبایی مانند اپل و مایکروسافت تلاش‌های زیادی برای فروش سخت‌افزار و نرم‌افزار  داشتند، گوگل با انتشار ارقامی دلگرم‌کننده از موفقیت‌های خود سعی در نشان دادن شکست رقبا را داشته است.

لویس می‌افزاید که رقم دقیق ضرر گوگل مشخص نیست؛ چراکه اسناد به طور کامل واضح و دقیق نیستند و همه مطالب در آنها درج نشده است؛ اما حداقل ضرر این شرکت 97.7 میلیون دلار بوده است هرچند که بنابر اسناد این شرکت انتظار رقمی بالاتر تا حدود 113 میلیون دلار را هم داشته است.




به گزارش سافت گذر ؛ حالا این سال‌ها گذشته است و بنابر اسناد شرکت گوگل، این شرکت خواهد توانست در سال جاری 248 میلیون دلار و در سال آینده 548 میلیون دلار از این سیستم عامل کسب درآمد و سود کند.

در هر حال گردش مالی این شرکت با آندروید جالب است. گوگل هرچند آغاز خوبی را با این سیستم عامل نداشته است و حتی ضرر هم می‌کرده است؛ اما حالا وضع خیلی متفاوت است آندروید در گوشی‌های هوشمند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بیشتر فروش گوشی‌های هوشمند جهان با این سیستم عامل صورت می‌گیرد. سامسونگ با فروش بالای خود آینده درخشانی با این سیستم عامل به نمایش گذاشته است.

گفتنی است که اندروید یا آندروید (به انگلیسی: Android) نام سیستم ‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌رایانه و هم اکنون برای تلویزیون نیز عرضه می‌نماید و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهد. اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است.

تاریخچه:

در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۵ گوگل شرکت اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه‌گذاری شده بود، در زمینه تولید نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی برای تلفن‌های همراه فعالیت می‌کرد.

اندی روبین مدیر ارشد اجرایی این شرکت پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد. نخستین گوشی مبتنی بر اندروید

توسط شرکت اچ تی سی با همکاری T-Mobile تولید شد. این گوشی در بازارهای مختلف به نام‌های اچ‌تی‌سی دریم، تی‌موبایل جی۱ و Era G1 عرضه گردید.

معنای اندروید

بنابر ترجمه واژه‌نامهٔ کمبریج، اندروید این‌گونه تعریف شده است: «یک ربات (ماشینی که به وسیله کامپیوتر کنترل می‌شود) که به گونه‌ای ساخته شده تا شکل ظاهری شبیه به انسان داشته باشد.» اگر روبات را در زبان فارسی "انسان‌نما" بنامیم، شاید بتوان نزدیک‌ترین معنی در زبان فارسی به اندروید را شبه انسان دانست.

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8937 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/02/16 تعداد مشاهده: 1938
سافت گذر